راهنما

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در فروشگاه شال و روسری و ماسک سیلوا بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش شال و روسری و ماسک، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه، جنس پارچه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. اگر برای اولین بار از سایت خرید می کنید باید گزینه کاربر جدید هستم را علامت بزنید و مشخصات خود را نوشته و یک رمز عبور برای خودتان تعریف کنید (ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی) و ثبت نام کنید. اگر قبلا عضو سایت شده اید با وارد کردن مشخصات خود وارد شوید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید از بالای صفحه روی ورود بزنید و فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید.

7. در مراحل بعد، اطلاعات، کشور، استان، شهر، آدرس و کدپستی شخص دریافت کننده را وارد کنید، مراحل را گام به گام پیش بروید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود (در صورت عدم دسترسی به کدپستی عدد 0 در محل مورد نظر نوشته شود و دقت شود که آدرس دقیق و کامل باشد تا مرسوله برگشت نخورد). نیازی به نشان دادن موقعیت روی نقشه نیست.

8. در این مرحله حتما برنامه ارسال (پست سفارشی یا پیشتاز) و نوع پرداخت را مشخص کرده و روی پرداخت کلیک کنید تا به درگاه پرداخت منتقل شوید (امکان پرداخت با کارت همه بانک‌های عضو شتاب هست و توجهی به عبارت پاسارگاد نکنید).

9. در صورت موفق بودن پرداخت برای شماره موبایل ثبت شده در هنگام ثبت نام، پیامک تایید پرداخت ارسال خواهد شد (اگر پیامک تبلیغاتی خط تلفن همراه شما بسته باشد پیامی دریافت نمی کنید). همچنین از طریق بخش کاربری سایت یا کلیک روی اطلاع از وضعیت سفارش در صفحه اصلی، می توانید از ثبت شدن پرداخت سفارش خود مطمئن شوید.

در صورتی که سوالی دارید، با پشتیبانی آنلاین در قسمت سمت راست پایین صفحه درمیان بگذارید یا با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در قسمت سفارشها عبارت پرداخت شده به معنی ثبت سفارش شماست و به عبارت در  حال بررسی توجه نکنید. عبارت در حال پیگیری به این معنی است که سفارش شما  در حال آماده سازی است یا ارسال شده است. زمان آماده سازی سفارش تا 7 روز کاری می‌باشد و بعد از ارسال، کدرهگیری پست داخل کانال تلگرام قرار می‌گیرد. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.